Jest to wizualna elektroniczna komunikacja
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.
Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Reklama cały czas się zmienia
Trzeba zaznaczyć, że reklama to zdecydowanie jedna z tych branży, która rozwija się naprawdę bardzo szybko. Co sprawia, że taki proces ma miejsce? Przede wszystkim, warto pamiętać, że rozwój reklamy jest ściśle związany z rozwojem środków masowego przekazu. Dużą rolę pod tym względem odgrywa oczywiście wszędobylski dzisiaj Internet, który dał pod tym względem mnóstwo możliwości. Mimo to, nadal dużym zainteresowaniem cieszą się też inne formy promocji, jak chociażby przyczepy reklamowe, których zaletą jest całkiem spory zasięg. Właśnie dlatego, reklama w formie przyczepy jest obecnie często wykorzystywana. Oczywiście, to że dzisiaj mamy do dyspozycji tak wiele ciekawych rozwiązań reklamowych jest dużym plusem, ponieważ pozwala wybierać rozwiązania, które mają szansę dać najlepsze rezultaty.
Krótka definicja z Wikipedii. Reklama zewnętrzna
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna