Krótko o programach CRM w Wikipedii
System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:
marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:
interaktywny,
operacyjny,
analityczny.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM
Wikipedia i aplikacje przenośne
Aplikacja przenośna ? program niewymagający instalacji, który może być przenoszony na nośnikach danych (dyskietkach, płytach CD i DVD, pendrive'ach, iPodach) lub przesyłany między komputerami i uruchamiany na dowolnym urządzeniu do tego przystosowanym.
Najpopularniejszymi programami posiadającymi wersję przenośną są:
przeglądarki internetowe
klienty poczty
czytniki RSS
edytory HTML
programy graficzne
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_przenośna
Aplikacje na życzenie
Aplikacje internetowe to obecnie jedne z podstawowych dróg, umożliwiających zdobywanie nowych klientów niemalże w każdej branży. Nic więc dziwnego, że niejedno przedsiębiorstwo działające w branży informatycznej postanawia skoncentrować się przede wszystkim na tworzeniu aplikacji na specjalne zlecenia.
Takie usługi są bardzo popularne w chwili obecnej, a w kolejnych latach na pewno wysoko wykwalifikowani informatycy specjalizujący się w tworzeniu firmowego oprogramowania będą nadal poszukiwani. Oprogramowanie dla firm takie, jak aplikacje internetowe wykorzystywane nie tylko za pomocą komputerów, ale i na przykład telefonów komórkowych stało się bowiem jedną z najważniejszych form dotarcia do potencjalnego klienta.