Generalnie to już podstawa dla każdego przedsiębiorcy, niektóre są bardziej czytelne, inne brzydsze, jednak każda powinna wypełnić kilka istotnych funkcji. Jakich? Zapraszam do przeczytania.
Co robi webmaster? Objaśnia Wikipedia
Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW webmaster wykonuje na zamówienie osoby (firmy), która chce zaistnieć w sieci internetowej. Może to być jednorazowe zlecenie i wtedy praca kończy się z chwilą zaakceptowania projektu przez zamawiającego oraz umieszczenia witryny na wskazanym serwerze.
Usługa może mieć też charakter ciągły ? wtedy webmaster aktualizuje i rozbudowuje stronę zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Webmaster może także tworzyć witryny na własne życzenie i według własnego projektu. Profesjonalnie przygotowana strona powinna być przygotowana w zgodzie ze standardami określonymi przez W3C.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Webmaster
Krótko o HTML w Wikipedii
HTML pozwala opisać strukturę informacji zawartych wewnątrz strony internetowej, nadając znaczenie poszczególnym fragmentom tekstu ? formując hiperłącza, akapity, nagłówki, listy ? oraz osadza w tekście dokumentu obiekty plikowe np. multimedia bądź elementy baz danych np. interaktywne formularze danych.
HTML umożliwia określenie wyglądu dokumentu w przeglądarce internetowej. Do szczegółowego opisu formatowania akapitów, nagłówków, użytych czcionek i kolorów, zalecane jest wykorzystywanie kaskadowych arkuszy stylów.
W składni HTML wykorzystuje się znaczniki umieszczone w nawiasach ostrokątnych, które zazwyczaj używa się w parach do oznaczenia początku i końca.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTML
Ważne dla usługodawców detale
Jak się okazuje, identyfikacja wizualna może stanowić często bardzo ważną część w całym naszym wizerunku. Klienci wolą bowiem wybierać im dość znane już firmy, o ustabilizowanej pozycji na rynku a przy tym z popularnym logo. Potwierdzeniem tej tezy może być popularność kilku szczególnych marek wytwarzających na przykład odzież czy wyposażenie kuchenne, które swój sukces zawdzięczają przede wszystkim charakterystycznym znakom rozpoznawczym.
Dzięki profesjonalnej identyfikacji wizualnej, którą oferuje obecnie wiele firm możemy być spokojni o nasz sukces. Nic więc dziwnego, że takie usługi są coraz bardziej popularne i coraz droższe, a z drugiej strony istnieje coraz więcej firm kompleksowo obsługujących takie zlecenia.