Darmowe silniki obsługujące strony to świetne narzędzia do tworzenia stron półprofesjonalnych i profesjonalnych. Gotowe rozwiązania obsługujące podstawy każdej strony takie jak: logowanie, menu, templatki, czy dodatkowe moduły to doskonały sposób na szybkie stworzenie strony, która będzie wyglądała na wiele godzin pracy. Gotowe rozwiązania oczywiście niosą za sobą pewne ograniczenia w funkcjonalności, jednak w większości przypadków wystarczy napisać odpowiedni plugin, skrypt czy zmodyfikować źródło takiego silnika, aby dopasować go do naszych potrzeb. Wiele firm korzysta z tych rozwiązań i wcale nie są to półprodukty lecz pełno prawne i funkcjonalne witryny internetowe.
Tajniki tworzenia stron coraz łatwiej posiąść, dlatego też mamy coraz więcej amatorów i półprofesjonalnych firm zajmujących się ich tworzeniem. Na tym wypełnionym po brzegi rynku trudno znaleźć odpowiedniego fachowca z tej dziedziny. Ponieważ strona nie powinna być zrobiona dla samego faktu posiadania strony. Musi być wizytówką, nie w dosłownym znaczeniu, naszej firmy, oferty itp. Strona może zostawić wrażenie na kliencie i tylko od jej wykonania zależy jaki będzie jej odbiór.Zbyt skomplikowany design może być ryzykowny, bo zmniejszy czytelność naszej witryny, a co za tym idzie zmniejszy chęć interakcji z treścią na niej zawartej. Konwersja powinna być podstawowym czynnikiem determinującym wygląd naszej strony i jeżeli jest brzydka to najzwyczajniej odstraszy odwiedzających.
E-commerce zaczyna bardzo dynamicznie zdobywać rynek i ilość e-sklepów zwiększa się w zastraszającym tempie. Jeżeli jeszcze nie masz e-sklepu to znaczy, że już jesteś w tyle za swoja konkurencją. I to stwierdzenie jest prawdziwe dla sporej części prowadzonych sklepów stacjonarnych, a nawet usług... Warto więc już teraz pomyśleć o stworzeniu sklepu, ponieważ jest na zapotrzebowanie, ludzie coraz częściej chcą mieć możliwość zobaczenia oferty zanim pojada do stacjonarnego sklepu lub kupią towar przez nasz sklep.
HTML5 ? język wykorzystywany do tworzenia i prezentowania stron internetowych www. Jest rozwinięciem języka HTML 4 i jego XML-owej odmiany (XHTML 1), opracowywane w ramach prac grupy roboczej WHATWG (Web Hypertext Application Technology Working Group) i W3C1. Jest to konkurencyjna specyfikacja w stosunku do specyfikacji XHTML 22, której rozwój został porzucony 2 lipca 2009 roku ? wsparcie wszystkich środowisk i producentów przeglądarek ukierunkowane jest na HTML 53. Nazwę można zapisywać jako HTML 5 ? jako wersję lub HTML5 ? jako nazwę. Prace nad specyfikacją zostały ukończone w 2014 roku ? 28 października standard został oficjalnie wydany jako rekomendacja W3C4. Dwa lata później ? w 2016 roku ? ma być gotowy HTML 5.1; wówczas ma być także zaprezentowany szkic standardu HTML 5.256. Główna różnica pomiędzy HTML 5 a XHTML 2 polega na tym, że HTML 5 jest pisane z myślą o kompatybilności wstecznej, podczas gdy XHTML 2 zrywało z kompatybilnością.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTML5
Hosting ? udostępnianie przez dostawcę usług internetowych zasobów serwerowni. Innymi słowy, polega to na "zarezerwowaniu" (oddaniu do dyspozycji): określonej objętości dysku twardego (zazwyczaj na macierzy RAID), maksymalnej ilości danych do przesłania przez łącza internetowe serwerowni, usług obsługiwanych przez serwerownię (w zakresie zależnym od specyfiki usługi, np. udostępnienie bazy danych z określeniem maksymalnej jej objętości), maksymalnego stopnia obciążenia serwerowni przez usługi. Często oferowane zasoby określane są w oderwaniu od fizycznej budowy serwerowni.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting