Modna odzież w sklepach internetowych - czy warto?

na bieżąco z ich asortymentem.Krótka definicja sukni w WikipediiSuknia, sukienka ? wierzchni jednoczęściowy strój kobiecy, okrywający tułów i nogi, często także ręce. W przeszłości był to ubiór zarówno męski jak i kobiecy. Suknia

Modna odzież w sklepach internetowych - czy warto? Fajnie jest się dobrze ubrać, to na pewno wie każda kobieta. W sieci jest wiele sklepów z modnymi ciuchami np. i dobrze jest do nich zaglądać regularnie, aby być na bieżąco z ich asortymentem.

Krótka definicja sukni w Wikipedii

Suknia, sukienka ? wierzchni jednoczęściowy strój kobiecy, okrywający tułów i nogi, często także ręce. W przeszłości był to ubiór zarówno męski jak i kobiecy. Suknia wyewoluowała z wczesnośredniowiecznych płaszczy i peleryn na skutek zmiany ich kroju i udoskonalenia tkanin. Za moment pojawienia się sukni uważa się upowszechnienie w połowie XV wieku wąskiego, dopasowanego do sylwetki stroju cotardie (istniało męskie i kobiece). Cotardie kobiece miało wysoki stanik, rozszerzany do połowy bioder i przechodzący w spódnicę. Stanik z przodu miał głębokie wcięcie i u góry był zakończony kołnierzem. Taki krój sukni optycznie wyszczuplał sylwetkę

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suknia


Wikipedia o domach mody

Dom mody ? przedsiębiorstwo handlowo-produkcyjne świadczące usługi w zakresie projektowania i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych (luksusowych) jakimi są odzież oraz perfumy.

Zakres jego działalności to moda haute couture (ubrania szyte na zamówienie) oraz pr?t-?-porter (kolekcje ubrań dostępnych w butikach do nich należących), a także produkcja i sprzedaż markowych perfum. Skupia ono projektantów mody, którzy projektują kolekcje ubrań opatrzonych najczęściej marką danego domu mody.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Dom_mody


Stałe klientki

Wiele sklepów, które w swoim asortymencie zawierają przede wszystkim odzież damską, proponuje kobietom specjalne zniżki za uczestnictwo w programach dla stałych klientów danego sklepu. To sprawia, że faktycznie odzież kupowana przez stałych klientów jest tańsza, ale z drugiej strony są oni często bombardowani wieloma wiadomościami odnośnie nowych kolekcji, zwłaszcza drogą elektroniczną.

Pomimo to, moda damska jest niezwykle istotna dla wielu kobiet i są one wręcz uzależnione od regularnego podążania za trendami, wobec czego takie programy lojalnościowe są dla nich naprawdę korzystne. Nic więc dziwnego, że tego rodzaju rozwiązania możemy spotkać obecnie w niemal każdym sklepie odzieżowym należącym do ogólnoświatowej marki.